Kosár
A kosár üres
Milyen kár, még nincs semmi a kosárban.
AZ ÁRU VISSZA KÜLDÉSE
A vásárlónak joga van, indok nélkül, 14 napon belül vissza küldeni az árut saját szállítási költségeire az alul megadott címre. A vásárló az eladónak csupán az áru értékének csökkenéséért felel, ami az áru más kezelése során történt, mint ami szükséges annak tulajdonságait és jellemét figyelembe véve. Ez nem érvényes, amennyiben az eladó nem informálta a vásárlót az 1820 § 1 bekezdésének f) pontja szerint. Az eladónak joga van az áru eredeti állapotába való visszaállítására fordított költségek megtérítésére. (1) Amennyiben a vásárló eláll a szerződéstől, a pénz összeg, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződés elállásának napjától számított 14 napon belül, beleértve a szállítási költségeket, amelyeket az Adásvételi szerződés alapján elfogadott tőle, azonos módon, vissza térítésre kerül. A vissza fizetés más módja kizárólag a vásárló beleegyezésével lehetséges, és csak abban az esetben, ha a vásárlónak nem keletkeznek ezzal kapcsolatban további költségek. (2) Amennyiben a vásárló más, nem a legolcsóbb, az eladó által kínált szállítási módot választja, az eladó a vásárlónak az áru legolcsóbb szállítási módjának árát fizet vissza. (3) Az eladó a vásárlónak megtéríti az összes, az áru vissza küldésével kapcsolatos költséget, abban az esetben, ha nem figyelmeztette a fogyasztót ezen költségek viselésére az 1820 § 1 bek. g) pontja alapján. (4) Amennyiben a vásárló eláll a szerződéstől, az eladó nem köteles vissza küldeni az elfogadott pénz összeget, míg a vásárló nem kézbesíti, ill. nem bizonyítja az áru vissza küldését az eladónak.
ÁRU REKLAMÁCIÓ
Az áru sérüléséért való felelősséget a vásárló, az áru szállítótól való átvételétől viseli. A csomag átvétele után alaposan ellenőrizze, hogy a csomag teljes, nem-e sérült a csomagolás és a csomag tartalma megfelel a megrendelésnek. Az esetleges hiányzó darabokat, sérült csomagolást stb. közvetlenül a szállítónál reklamálja az átvétel során. A csomag további hiányosságairól mielőbb értesítsen e-mailben (info@gigaly.hu), legkésőbb a csomag kézbesítésétől számított 48 órán belül. Az árura 2 éves jótállás jár, amely nem vonatkozik az elhasznál ódásra, a nem helyes használatra, vagy mechanikus sérülésekre. A reklamációt felesleges késedelmek nélkül, legkésőbb a reklamációtól számított 30 napon belül intézzük. Az eladó igazolást küld a vásárlónak a reklamáció rendezésének dátumáról és módjáról, beleértve a javításokról és azok időtartamáról szóló igazolást, esetleg írásbeli értesítést a reklamáció elutasításáról. A reklamált árut az alábbi címre küldje, a megrendelés megjelölésével és a hiba pontos leírásával. Ezen információk nélkül a reklamáció nem biztos, hogy elbírálásra és rendezésre kerül, tehát vissza lesz küldve a vásárlónak.
Kivéve, ha előzetesen másként állapodunk meg, az árut teljes csomagolásban a tartozékokkal együtt küldje vissza. A reklamált és a vissza küldött árut az alábbi címre küldje:
Czech Trade Intermediaries s.r.o.,
Kaprova 42/14,
110 00 Praha,
Cseh Köztársaság
Fogyasztói viták bírósági eljáráson kívüli rendezése
Amennyiben az eladó és a fogyasztó között, az adásvételi szerződésből vagy a szolgáltatási szerződésből kifolyólag, fogyasztói vita jön létre, melyet nem sikerül közös megegyezéssel megoldani, a fogyasztó javaslatot tehet a peren kívüli megoldásra kijelölt fogyasztói vitákat rendező szervnél, amely a: Cseh Kereskedelmi hatóság.
Cseh Kereskedelmi hatóság Központi Felügyelősége - ADR részleg
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Ezen Üzleti feltételek hatályba lépnek 2023.8.8.
Megrendelések 15 000 Ft fölött
Minden héten új termékek
H - P | 8:00 - 17:30
Milyen kár, még nincs semmi a kosárban.