Kosár
A kosár üres
Milyen kár, még nincs semmi a kosárban.
Üzleti feltételek
A vásárló a megtett megrendeléssel elfogadja ezen üzleti feltételeket az eladó által kiállított áru szállítására és igazolja, hogy ezekkel az üzleti feltételekkel megismerkedett. A vásárló és az eladó kapcsolatát ezek az üzleti feltételek szabályozzák, melyek betartása mindkét fél számára kötelező. A feltételek közelebbről meghatározzák és pontosítják az eladó és az ügyfél jogait és kötelezettségeit.
ÁRAK
Amennyiben az eladó, a megrendeléstől számított 24 órán belül figyelmezteti a vásárlót az ár változására, előre nem látható körülmények miatt, a vásárlónak joga van elállni a megrendeléstől. Amennyiben az áru, a megrendelés időpontjában, nincsen az eladó raktárán, az árut a vásárlóhoz való szállításának napján érvényes aktuális ár szerint számlázzák. A www.gigaly.hu e-shop nem fogad el készpénzes fizetést, ezért nem köteles, a Cseh köztársaságban érvényes előírások alapján, a bevételek elektromos bejegyzéseiről szóló számlát kiállítani.
DEFINÍCIÓ
1. Eladó - Az eladó az Gigaly.hu e-shop, Czech Trade Intermediaries s.r.o. - statisztikai számjel (icso): 11758848, székhelye Kaprova 42/14, 110 00 Praha, Cseh Köztársaság, bejegyezve a Kereskedelmi nyilvántartásban.
2. Vásárló - A vásárló fogyasztó vagy vállalkozó. A Fogyasztó azon fizikai személy, aki az Adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során, az eladóval, nem kereskedelmi vagy más vállalkozói célból tárgyal vagy hivatásának önálló gyakorlásán belül. A Fogyasztó a üzleti kapcsolat során, az Eladónak kizárólag azon elérhetőségéről szóló adatokat adja meg, melyek szükségesek a megrendelés problémamentes teljesítéséhez.
A SZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGEI
A csomagok általában a megrendelés átvételét követő következő munkanapon kerülnek szállításra, a Magyar posta által. Az elküldött csomagok internetes alkalmazáson keresztül követhetőek. A szállítási költségek tartalmazzák a kezelési és a csomagolási költségeket egyaránt, ahogyan a postaköltséget is. A kezelési és a szállítási költségek fix összegű díjak (függetlenül a szállított csomag súlyától és nagyságától). Javasoljuk a tételeket egy megrendelésbe összesíteni. Amennyiben két megrendelést hoz létre egy napon és időben értesít minket, az áru egy csomag szállítási költségével szállítható.
Szállítási lehetőségek:
Bankszámláról történő átutalással. Az ár kifizetése az Üzemeltető magyarországi bankszámlájára történő átutalással Ft-ban történik.
A www.gigaly.hu e-shop nem fogad el készpénzes fizetést, ezért nem köteles, a Cseh köztársaságban érvényes előírások szerint, a bevételek elektromos bejegyzéseiről szóló számlát kiállítani.
SZEMÉLYES ADATOK
Szolgáltatásaink felajánlásához, szükségünk van a személyes adataira. Tiszteletben tartjuk magánéletét, ezért igyekszünk az adatok mennyiségét minimalizálni a legszükségesebbekre és védeni azokat a visszaélések ellen. A személyes adatok kezelése teljes mértékben a törvényben előírtak szerint folyik, különösen a személyes adatok kezeléséről szóló törvény alapján. Öntől, mint fizikai személy ügyfelünktől a vásárlás során a következő adatokra van szükségünk: név és vezetéknév, teljes postacím, e-mail cím. Ezek az adatok nélkülözhetetlenek az Ön azonosítására, az Önnel való kommunikáláshoz, az áru eladásának megvalósításához és az áruért történő fizetésének lekönyveléséhez. Amennyiben mint cég vásárol, továbbá szükségünk van a cég székhelyének címére, a statisztikai számjelre (icso) és az adószámra. Minden adatot, amelyet Önről és a vásárlásról megszerzünk védünk a visszaélés ellen, nem továbbítjuk (azon cégeket kivéve, amelyek a szállítást vagy a fizetési műveletet biztosítják, az ügyfélről szóló minimális adatokat kapják, amelyek szükségesek a konkrét megrendelés problémamentes teljesítéséhez) és kizárólag az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének javítására szolgálnak. Az adatokat jogában áll írásban bármikor megváltoztatni, kiegészíteni, illetve kérvényezni személyes adatainak törlését, melyeket korábban megadott.
AZ ÁRU VISSZA KÜLDÉSE
A vásárlónak joga van, indok nélkül, 14 napon belül vissza küldeni az árut saját szállítási költségeire az alul megadott címre. A vásárló az eladónak csupán az áru értékének csökkenéséért felel, ami az áru más kezelése során történt, mint ami szükséges annak tulajdonságait és jellemét figyelembe véve. Ez nem érvényes, amennyiben az eladó nem informálta a vásárlót az 1820 § 1 bekezdésének f) pontja szerint. Az eladónak joga van az áru eredeti állapotába való visszaállítására fordított költségek megtérítésére. (1) Amennyiben a vásárló eláll a szerződéstől, a pénz összeg, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződés elállásának napjától számított 14 napon belül, beleértve a szállítási költségeket, amelyeket az Adásvételi szerződés alapján elfogadott tőle, azonos módon, vissza térítésre kerül. A vissza fizetés más módja kizárólag a vásárló beleegyezésével lehetséges, és csak abban az esetben, ha a vásárlónak nem keletkeznek ezzal kapcsolatban további költségek. (2) Amennyiben a vásárló más, nem a legolcsóbb, az eladó által kínált szállítási módot választja, az eladó a vásárlónak az áru legolcsóbb szállítási módjának árát fizet vissza. (3) Az eladó a vásárlónak megtéríti az összes, az áru vissza küldésével kapcsolatos költséget, abban az esetben, ha nem figyelmeztette a fogyasztót ezen költségek viselésére az 1820 § 1 bek. g) pontja alapján. (4) Amennyiben a vásárló eláll a szerződéstől, az eladó nem köteles vissza küldeni az elfogadott pénz összeget, míg a vásárló nem kézbesíti, ill. nem bizonyítja az áru vissza küldését az eladónak.
ÁRU REKLAMÁCIÓ
Az áru sérüléséért való felelősséget a vásárló, az áru szállítótól való átvételétől viseli. A csomag átvétele után alaposan ellenőrizze, hogy a csomag teljes, nem-e sérült a csomagolás és a csomag tartalma megfelel a megrendelésnek. Az esetleges hiányzó darabokat, sérült csomagolást stb. közvetlenül a szállítónál reklamálja az átvétel során. A csomag további hiányosságairól mielőbb értesítsen e-mailben (info@gigaly.hu), legkésőbb a csomag kézbesítésétől számított 48 órán belül. Az árura 2 éves jótállás jár, amely nem vonatkozik az elhasznál ódásra, a nem helyes használatra, vagy mechanikus sérülésekre. A reklamációt felesleges késedelmek nélkül, legkésőbb a reklamációtól számított 30 napon belül intézzük. Az eladó igazolást küld a vásárlónak a reklamáció rendezésének dátumáról és módjáról, beleértve a javításokról és azok időtartamáról szóló igazolást, esetleg írásbeli értesítést a reklamáció elutasításáról. A reklamált árut az alábbi címre küldje, a megrendelés megjelölésével és a hiba pontos leírásával. Ezen információk nélkül a reklamáció nem biztos, hogy elbírálásra és rendezésre kerül, tehát vissza lesz küldve a vásárlónak.
Kivéve, ha előzetesen másként állapodunk meg, az árut teljes csomagolásban a tartozékokkal együtt küldje vissza. A reklamált és a vissza küldött árut az alábbi címre küldje:
Czech Trade Intermediaries s.r.o.,
Kaprova 42/14,
110 00 Praha,
Cseh Köztársaság
Fogyasztói viták bírósági eljáráson kívüli rendezése
Amennyiben az eladó és a fogyasztó között, az adásvételi szerződésből vagy a szolgáltatási szerződésből kifolyólag, fogyasztói vita jön létre, melyet nem sikerül közös megegyezéssel megoldani, a fogyasztó javaslatot tehet a peren kívüli megoldásra kijelölt fogyasztói vitákat rendező szervnél, amely a: Cseh Kereskedelmi hatóság.
Cseh Kereskedelmi hatóság Központi Felügyelősége - ADR részleg
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Ezen Üzleti feltételek hatályba lépnek 2023.8.8.
Megrendelések 15 000 Ft fölött
Minden héten új termékek
H - P | 8:00 - 17:30
Milyen kár, még nincs semmi a kosárban.